L'Oficina d'Informació al Consumidor de Vilanova ha gestionat en un any 1500 consultes i reclamacions
Amb un índex de resolució positiva del 97%, l'OMIC manté i reforça el servei a la ciutadania
- Redacció |
- 16-03-2023
Amb un índex de resolució positiva del 97%, l'OMIC manté i reforça el servei a la ciutadania
La mediació és voluntària per ambdues parts, confidencial i neutral
Coincidint amb la celebració del Dia Mundial dels Drets de les persones Consumidores, l’Oficina Municipal d’informació al Consumidor (OMIC) de Vilanova i la Geltrú estrena nova imatge
Durant el 2019 l'Oficina ha assolit la xifra de 196.502,42€ per a aquest concepte, com a rescabalament obtingut per a les persones afectades
Juan Luis Ruíz: 'és un dels serveis més ben valorats de l'Ajuntament pels diferents usuaris'
S'ha tramitat 260 expedients, s'han fet 1.488 actuacions, entre consultes i reclamacions, i més de 300 intervencions per assessorament i derivacions
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local