En realitat es tracta de convèncer l’usuari perquè formalitzi un nou contracte, amb la qual cosa, si s’accepta, es produeix un canvi de companyia comercialitzadora, sense que de vegades l’usuari en sigui del tot conscient
L'OMIC recomana a les famílies desconfiar de les visites inesperades d'empreses que vénen al domicili per realitzar la revisió, si no heu sol·licitat el seu servei expressament
L'OMIC ha obert un canal de comunicació entre els advocats de l’establiment, l'Agència Catalana del Consum i els afectats, que podrien arribar a la vintena
Les incidències més habituals estan relacionades amb cadenes que anuncien preus molt baixos i descomptes que acaben sent pressupostos inflats que inclouen serveis no sol·licitats pels pacients
Els comercials concerten les visites per telèfon, ofereixen regals als usuaris i els hi acaben venen productes per terminis a través d'una operació financera
L'OMIC alerta que els comercials passen pels domicilis i utilitzen mètodes enganyosos de captació de clients, poc respectuosos amb els drets de les persones consumidores
Segons denuncien els usuaris, els comercials exigeixen que els mostrin les factures de llum o gas al·legant que és per realitzar el canvi de comptadors obligatori
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.