HUMOR

Renovació borrosa del bloc del CP Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El més complicat és fer una secció com aquesta sense haver practicat mai cap esport. I més encara si tenim en compte que, preferim veure l'especial sobre com fer un bon soufflé a Canal Cocina que no pas la final de la "Xampions" (encara que la facin per TVE, que no té publicitat).

Per aquest motiu, deixem l'opinió pels nostres experts en esport comarcal (que els nostres diners ens han costat). Alhora que volem destacar que seguim treballant per integrar-nos en el món esportiu. De moment, hem après a encendre la consola i posar un joc de futbol. El problema és que, o el joc o la consola, no funciona, ja que sempre hi ha un nino amb la samarreta diferent als 2 equips a qui no li podem posar l'estrelleta per moure'l.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local