Agur a l'any 2009!
Direm adéu a aquest any amb un anunci d'Euskadi que s'emetrà a totes les televisions privades nacionals
- Alba Cortada |
- 28/12/2009 22:36:50
Direm adéu a aquest any amb un anunci d'Euskadi que s'emetrà a totes les televisions privades nacionals
Movistar ha pres una decisió de màrketing prou innovadora, que a més d'un agradarà
La marca RFSU de preservatius crea una gamma de productes íntims per a la depilació
El dia 16 d'octubre el pa va ser el protagonista gràcies a la marca Bimbo.
Lejía Estrella ajuda a evitar la grip A
Un nou sistema operatiu surt al mercat. Funcionarà? De moment ja té els primers detractors.
Les millors marques tenen un preu elevat, i encara que es parli d'intangibles, el valor creix de cada dia més.
Coca-Cola treu al mercat "Menos es Más", una beguda pels segments més econòmics.
Més de 5000 persones han participat en dos concursos celebrats a Múrcia i Màlaga per Ikea. Objectiu? Trobar les millors croquetes de la província. Ara aquest concurs, creat per Dommo, arriba a Catalunya.
La crisi ha fet canviar els hàbits de compra dels consumidors. N'hi ha però, que continuen igual que abans. A continuació, analitzarem els seus perfils.
Se'n podria dir un spot "3x1". Pel mateix preu, es promociona un destí estiuenc, un grup musical i una cervesa molt i molt refrescant.
El llit ens pot deparar alguna sorpresa inesperada. Això sí, primer cal comprar un matalàs nou.
Nestlé s'espavila per fidelitzar clients.
A les carreteres ja n'hem vist bastants, ara toca fer-ne una expansió...
N'hi ha molts d'enganys publicitaris. Alguns, com aquest, es noten i molt.
Les campanyes de publicitat sitgetanes reforcen la marca Sitges
L'empresa del segle XXI es basa en les persones i les seves històries, inspiradores, compartibles i convicents.
Demana'ns el dossier "Veus d'empresa: màrqueting de continguts", t'explicarem totes les avantatges de donar a conèixer la teva empresa en aquest espai.
Contacta amb nosaltresDona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local