Armes de foc

Quatre detinguts a Reus per un tiroteig des d'un cotxe a Vilafranca del Penedès

Hi ha un ferit per arma de foc i els arrestats acumulen una trentena d'antecedents

Quatre detinguts a Reus per un tiroteig des d'un cotxe a Vilafranca del Penedès. ACN

Quatre detinguts a Reus per un tiroteig des d'un cotxe a Vilafranca del Penedès. ACN

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre persones per un tiroteig efectuat des d'un cotxe divendres a la tarda a Vilafranca del Penedès. Fonts policials han explicat a l'Agència Catalana de Notícies (ACN) que els arrestats, que acumulen una trentena d'antecedents entre tots ells, van ser interceptats a Reus després que els Mossos fossin alertats que els autors del tiroteig havien fugit en cotxe des del Penedès cap al Camp de Tarragona. Se'ls investiga pels delictes de lesions i tinença il·lícita d'armes. Segons el digital 'El Caso', un vehicle es va aturar a l'avinguda de Tarragona de Vilafranca divendres a la tarda i va obrir foc contra un home, a qui van deixar ferit.

Els Mossos van localitzar el cotxe amb quatre persones a dins a l'avinguda del Comerç de Reus i van arrestar-ne inicialment un dels ocupants, un noi de 20 anys amb dos antecedents, perquè tenia una ordre de detenció prèvia per uns altres fets. Cap al vespre, després de fer més indagacions, van acabar detenint els altres tres homes que viatjaven al vehicle: un de 50 anys amb quatre antecedents i dos joves de 24 anys amb 19 i 8 antecedents, respectivament.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local