Dos detinguts per tràfic de drogues en un pis de Vilafranca del Penedès. Mossos d'Esquadra
Redacció |
Vilafranca del Penedès
25-03-2025 14:48
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de Vilafranca del Penedès van detenir, el passat 20 de març, dos homes de 20 i 25 anys com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. Els detinguts operaven des d’un pis del barri de l’Espirall, on es venia cocaïna i haixix al detall.
La investigació es va iniciar el mes de maig quan els agents van tenir indicis que en aquest domicili es podria estar duent a terme una activitat de venda de substàncies estupefaents. Durant els mesos següents, les vigilàncies policials van permetre acreditar que el pis funcionava com un punt de distribució de droga al consumidor final.
Segons les investigacions, un dels detinguts rebia les comandes directament al domicili, on preparava les substàncies per a la venda. Posteriorment, baixava al carrer per fer les transaccions mentre que el segon detingut realitzava tasques de vigilància per evitar ser detectats.
El 20 de març, sota la tutela del jutjat de primera instància i instrucció número 5 de Vilafranca del Penedès, es va dur a terme una entrada i escorcoll al domicili. En el registre, els agents van intervenir 93 paperines de cocaïna preparades per a la seva venda, 29 barretes d’haixix, tres bosses de marihuana, uns 1.300 euros en efectiu i una bàscula de precisió.
Els dos homes van ser arrestats en el mateix operatiu. Un d’ells comptava amb vuit antecedents policials per delictes similars. Després de la detenció, els acusats van passar a disposició judicial davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Vilafranca del Penedès.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!