VD |
15-10-2009 23:30
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Nebrera, de 57 anys, és actualment sergent en cap de la Policia Local de Sitges i des de l'any 1982 que treballa al servei de la policia de Sitges . Des que va es va responsabilitzar del cos, Nebrera ha mantingut una estreta col·laboració amb la Guàrdia Civil en matèria de seguretat ciutadana, aportant informació sobre denúncies, intervencions, etc, en el marc de diferents investigacions.
La Guàrdia Civil reconeix des de fa dos anys, en motiu de la festivitat de la seva patrona, la Verge del Pilar, la tasca dels agents del cos i de la societat civil pel que fa a la seguretat ciutadana. Aquest any, 23 persones provinents de la societat civil catalana, entre metges, vigilants i diversos agents d'altres cossos de seguretat, han rebut aquest reconeixement.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!