Redacció |
03-06-2011 11:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Es tracta de la trobada anual que realitza el col·lectiu sota la direcció de la doctora Mª Àngels Carrión. Concretament és la XI Trobada Internacional sobre Prevenció i Salut Laboral i el III Seminari Internacional sobre Factors Psicosocials en la professió mèdica, on el col·lectiu compartirà experiències amb els professionals catalans.
La trobada, que comta amb la col·laboració, entre d'altres, de l'Ajuntament, el Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova, se celebrarà del 7 al 10 de juny a la seu de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú. La reunió permetrà als assistents conèixer els últims treballs entorn a la prevenció de riscos laborals i la promoció de la salut en diferents sectors.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!