Fira d'educació

Més de 2.000 visites a la Zona E

La tercera edició de la fira educativa i professional també va atendre més de 700 estudiants i va oferir assessorament personalitzat a 175 persones

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La fira Zona E: sortides educatives i professionals del Garraf, celebrada dijous i divendres de la setmana passada ha tancat la tercera edició amb un balanç molt positiu ja sigui quant al nombre de visitants, se n'han comptabilitzat més de 1800, com en termes de consolidació de l'aposta del govern de la ciutat per l'edcuació i ocupació.

L'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras ha afirmat que "la Zona E ha estat un èxit" i ha destacat la novetat d'enguany d'ampliar les activitats "amb l'objectiu de dedicar tota una setmana, la Setmana Zona E a l'educació". Neus Lloveras ha destacat "el compromís del govern municipal en l'àmbit de l'educació i l'ocupació".

Per la seva banda, la regidora d'Educació i Ocupació de l'Ajuntament de VNG, Ariadna Llorens ha afirmat que la "magnitud real d'aquesta fira queda reflectida amb les dades sobre nombre de visitants i d'activitats realitzades". Segons la regidora d'Educació i Ocupació, "han visitat la fira més de 1800 persones; s'han fet visites concertades amb 724 estudiants de diferents centres educatius; han participat a les activitats paral·leles 270 persones i han rebut atenció i assessorament personalitzat un total de 175 persones".

A banda, Ariadna Llorens també ha destacat la participació de la ciutadania a les xerrades organitzades prèviament a la fira, en la Setmana Zona E, que tenien per objectiu oferir una visió pedagògica i divulgativa sobre temes vinculats a l'educació i les sortides professionals. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local