Festa dels Barris

El Rengle dels Confits omple els carrers de menuts

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Si dijous a les 2 del migdia començava el Barri de l'Ajuntament, divendres a la tarda aquest barri celebra el seu tradicional Rengle dels confits. Els carrers de la vila i la plaça de l'Ajuntament s'omplen de menuts que van a recollir coca i confits amb les seves escoles, que els donen regidors i regidores de l'Ajuntament i el personal de la casa gran. Enguany Susanna Mérida ha celebrat el seu primer rengle com a alcaldessa de Sant Sadurní.

Un any més les festes de Barris de Sant Sadurní s'ompliran de gent i activitats de tot tipus, en una celebració que es converteix en set dies de festa continuada. Els Barris són festes més antigues que es celebren a Sant Sadurní i tenen les arrels en la commemoració de la capvuitada de corpus, dies durant els quals cada barri del poble celebra la seva festa,.

L’anècdota: els gegants van haver de recórrer el carrer Montserrat estirats, perquè les banderoles de festa els impedien el pas; a la tornada, però, l’habilitat dels geganters esquivant els obstacles va ser digna d’admirar.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local