Sant Joan 2013

Sitges a punt per la revetlla de Sant Joan

Sota el lema, Revetlles amb Precaució, la Policia Local de Sitges ha dut a terme una campanya de prevenció adreçades a alumnes de cinquè i sisè de primària

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Poble Sec ja té la festa de Sant Joan a punt. Fidels a la cita de l’equinocci d’estiu, els veïns del barri conviden a tothom a celebrar la tradicional revetlla amb la que alhora és dóna la benvinguda a l’estiu. Un sopar popular a la plaça de Catalunya obrirà dissabte el programa d’actes que s’allargarà durant la nit amb una disco-mòbil.

El diumenge 23 de juny tindrà lloc a les dues del migdia l’esclat dels morterets. A partir de les onze de la nit, començarà la festa grossa a la plaça de Catalunya amb el ball de revetlla a càrrec del grup Veneno en la piel i una disco-mòbil.  El dilluns 24 de juny, dia de Sant Joan, els infants viuran el seu moment a les set de la tarda a la mateixa plaça de Catalunya, amb el festival infantil del grup La Ballaruca. A partir de dos quarts de nou els capgrossos i el Ball de Gitanes de l’Agrupació de Balls Populars actuaran també a la plaça de Catalunya, i el final de festa es preveu cap a un quart d’onze de la nit, quan el grup Tramuntana farà un recital d’havaneres.

Revetlles amb Precaució

Sota el lema, Revetlles amb Precaució, la Policia Local de Sitges ha dut a terme una campanya de prevenció adreçades a alumnes de cinquè i sisè de primària de la vila. L’objectiu és que coneguin com han d’utilitzar els artefactes pirotècnics aptes per a la seva edat i evitar possibles accidents. A través de material audiovisual, fulletons informatius i un catàleg dels petards que es poden adquirir aquests dies, els agents indiquen el procediment que cal seguir per encendre i gaudir de la pirotècnia.

Des de la Policia Local es recomana que en cas d’emergència cal trucar al telèfon 112.

Prohibit fer foc

En motiu de les revetlles populars i l’arribada de l’estiu, l’Ajuntament de Sitges i els Bombers recorden la prohibició de fer cap tipus de foc fins el 15 d’octubre a menys de 500 metres de terrenys forestals o amb arbres. Per tal d’evitar incendis és obligatori respectar aquest perímetre de seguretat a l’hora de manipular artefactes pirotècnics o que continguin foc.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local