PROTECCIÓ CIVIL

Rescaten una embarcació a la deriva a una milla de Cunit

La persona rescatada és un veí del Vendrell que ja es troba en perfecte estat

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Salvament Marítim de Tarragona ha demanat aquest matí a les 10.22 h a Protecció Civil de Cunit  la seva intervenció, després de l’alerta rebuda per un banyista sobre una embarcació d’esbarjo que estava anant a la deriva fins a perdre’s de vista.
 
Els voluntaris de Protecció Civil han localitzat l’embarcació prop de les 10.45 h  a més d’una milla de la costa, trobant-se a una sola persona visiblement nerviosa.

La persona rescatada és un veí del Vendrell de 50 anys d’edat. Ha explicat que ha patit una avaria mecànica  i s’ha anat allunyant cada cop més de la platja sense poder fer res. 

L’embarcació ha estat remolcada i un cop a la platja de Cunit,  els voluntaris de Protecció Civil han pogut comprovar que no requeria d’atenció mèdica.  

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local