accident mortal

Mor un ciclista a Vilobí del Penedès en un accident a la carretera

La víctima és un home de 55 anys i veí de Vilafranca del Penedès

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Un ciclista de 55 anys ha mort aquest matí a Vilobí del Penedès com a conseqüència d'una topada contra un turisme. L'accident mortal ha tingut lloc a la carretera BV-2127 i, segons les primeres informacions, el turisme ha donat un cop per darrere al ciclista, que anava tot sol per la carretera.

La víctima és un veí de Vilafranca del Penedès. Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat els Mossos d'Esquadra i dues unitats del Servei d'Emergències Mèdiques.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local