Ajuntament de l'Arboç. Casa de Cultura de lArboç, al carrer Major 37
Redacció |
L'Arboç
02-09-2013 16:47
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Ajuntament de l’Arboç, conjuntament amb l’empresa Aula Abierta Gestión Educativa SL, posa en marxa el proper octubre el nou servei d’Escola d’Idiomes de l’Arboç. L’Escola d’Idiomes ofertarà cursos de diferents nivells d’anglès, francès i alemany, i restarà ubicada a les dependències de la Casa de Cultura al carrer Major 37 de l’Arboç.
Tots els interessats poden sol•licitar informació i el full d’inscripció al Punt d’Informació Juvenil (carrer Major 37). El proper divendres 20 de setembre a les 18 h a la Casa de Cultura es realitzarà una prova de nivell per a tots els interessats.
L’empresa Aula Abierta Gestión Educativa SL té l’autorització del Trinity College London per exercir de centre examinador d’anglès. Aquest fet significa que els alumnes poden examinar-se i obtenir el títol oficial sense haver de sortir de l’Arboç. Les tarifes del servei seran econòmiques i els empadronats a l’Arboç gaudiran d’un descompte del 10%.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!