Ha caigut al mar

Un home mor en accident de parapent a Cubelles

Segons les primeres informacions, el parapent s’hauria accidentat i hauria caigut mar endins, a uns 100 metres de la costa

EIX. Parapent

EIX. Parapent

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els Bombers de la Generalitat han estat alertats, a les 10.36 hores, de l’accident d’un parapentista davant de l’espigó de la Central Tèrmica de Cubelles.

Segons les primeres informacions, el parapent s’hauria accidentat i hauria caigut mar endins, a uns 100 metres de la costa. Per atendre l’emergència s’han mobilitzat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat que, a l’arribada al lloc, han comprovat que la persona havia pogut ser rescatada de l’aigua pel seu company i altres banyistes que hi havia a la zona.

Tot i que ràpidament se li han practicat les maniobres de reanimació, no s’ha pogut fer res per salvar la vida de la persona accidentada, un home de 32 anys.

Al lloc també s’han desplaçat quatre dotacions del cos dels Mossos d’Esquadra, la Policia Local, la Guardia Civil i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local