Dia contra el Càncer de Mama

Vilanova es tenyeix de rosa per lluitar contra el càncer de mama

La junta local de l’aecc-Catalunya contra el Càncer organitza diferents activitats coincidint amb el dia internacional d’aquesta malaltia

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La junta local de Vilanova i la Geltrú de l’aecc- Catalunya Contra el Càncer de Barcelona organitza aquest dissabte 19 d’octubre una jornada per la prevenció del càncer de mama, coincidint amb la celebració del dia internacional contra aquesta malaltia.

Durant tot el dia, la Junta Local s’instal·larà a la plaça de la Vila per oferir informació a totes les persones interessades i donar suport a les afectades. Des de l’associació s’insisteix en que la prevenció és clau en aquest tipus de càncer ja que un diagnòstic precoç de la malaltia incrementa la supervivència de les afectades. A la tarda, i com a acte de culminació de la jornada, la porxada de la Plaça de la Vila s’il·luminarà de color rosa per donar visibilitat al càncer de mama i a les dones afectades.

A part, des del dia 19 i fins el 26 d’octubre, es podrà visitar a Vilanova l’exposició exposició fotogràfica titulada “Heroïnes” al TOC Espai d’Entitats. Es tracta de dotze fotografies de la fotògrafa Mavi Arsalaguet, que mostren el viatge per les emocions que recorren les dones que pateixen un càncer de mama.

L’objectiu d’aquestes activitats és sensibilitzar a la societat davant el tumor maligne de major incidència entre la població femenina a Catalunya, del qual es diagnostiquen diàriament 80 casos al nostre país.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local