Windeck-Gymnasium de Bühl

Estudiants d'un institut de Bühl participen en un intercanvi amb l'IES Milà i Fontanals

La segona fase de l’intercanvi es durà a terme el maig de 2014 en què els estudiants vilafranquins es desplaçaran a Bühl

Ajuntament de Vilafranca. Estudiants d’un institut de Bühl participen en un intercanvi amb l’IES Milà i Fontanals

Ajuntament de Vilafranca. Estudiants d’un institut de Bühl participen en un intercanvi amb l’IES Milà i Fontanals

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’Alcalde de Vilafranca, Pere Regull, acompanyat del regidor de Promoció Econòmica, Joan Manel Montfort, va rebre divendres al matí un grup de joves estudiants de l’institut Windeck-Gymnasium de Bühl, ciutat alemanya agermanada amb Vilafranca, que estan d’intercanvi amb estudiants de l’IES Milà i Fontanals. Aquest intercanvi s’emmarca en les activitats d’intercanvi i de transferència de coneixements entre les ciutats agermanades que promou el Servei de Relacions Internacionals de l’Ajuntament.

L’intercanvi es durà a terme en dues fases. En aquesta primera el grup d’estudiants de Bühl visiten Vilafranca amb la finalitat de conèixer de primera mà la cultura, els costums i el territori, tot allotjant-se a casa dels estudiants vilafranquins i participant en algunes hores lectives a l’institut. Les hores que no vagin a classe s’aprofitaran per a visitar el territori. La segona fase de l’intercanvi es durà a terme el maig de 2014 en què els estudiants vilafranquins es desplaçaran a Bühl.

En el seu parlament de benvinguda, l’Alcalde Pere Regull ha dit que els països europeus “tenim molt en comú i pensem d’una forma similar. Ara Catalunya vol emprendre un camí en solitari però com un nou estat d’Europa. A Europa i amb Europa”. L’Alcalde ha encoratjat els joves alemanys a gaudir del paisatge i la cultura penedesenca durant aquests dies.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local