EIX. Inauguració de la Sala Sociocultural de Cubelles
Redacció |
Cubelles
05-11-2013 15:08
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Ajuntament de Cubelles inaugurarà de manera oficial la sala sociocultural el proper dissabte 9 de novembre a partir de les 11:30h. El nou equipament cultural del municipi obrirà portes amb una Hora del conte i activitats infantils, tot i que els alumnes de l’escola Charlie Rivel ja fa uns mesos que l’utilitzen com a gimnàs del centre.
La inauguració comptarà amb la presència de les autoritats municipals i servirà de posada en escena abans del primer gran acte que acollirà la sala, l’entrega de premis de la segona edició dels Cubelles Participa, el proper 15 de novembre.
‘Saltironets’ de Susana Peix
L'autora del conte Saltironets, Susana Peix, serà l'encarregada d'aixecar el teló de la sala Sociocultural als infants per oferir un conte on s'aprendrà la Llengua de Signes Catalana a través dels conte si "La canço de la felicitat".
Tot seguit, activitat Contes encerclats, on els infants podran dibuixar el seu conte preferit i en faran una xapa personalitzada per endur-se a casa.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!