VD |
17-08-2009 20:52
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El programa de mà que va ser presentat la setmana passada ve acompanyat aquest any d'una separata, un còmic que il•lustra les diverses situacions que es viuen a la festa.
En la programació d’enguany hi ha diversos canvis. Alguns ja van ser anunciats, com és el cas del canvi d’ubicació del Pregó, que es farà a l’esplanada davant l’Ermita de San Sebastià o la presència de la Suburband i la Sitjazz Band en molts dels actes.
Una altra novetat del programa serà la celebració de la “sindriada”. Aquesta iniciativa vol traspassar la tradició de menjar síndria després dels focs a un acte organitzat. Aquest tindrà lloc al carrer Bonaire després del Lliurament de la Bandera.
Aquest programa de mà recentment presentat disposa de tres blocs de continguts: el primer, correspon al programa d’actes, el segon, és un recull de 10 entrevistes a persones involucrades en la festa. El tercer bloc, correspon a la programació de Santa Tecla i tres articles dels seus participants.
Al programa també acompanya una separata: un còmic que il•lustra diferents celebracions de la Festa Major. El còmic es titula “36 hores de Festa Major”. El guió és de Jordi Martí i les il•lustracions són de Dani Massó i Josep Milà.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!