SITGES

Arriba la setena edició de la Fira Sitges Stock

16 establiments s’instal•laran a la Fragata el proper diumenge 13 de setembre de 10 del matí a nou del vespre

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Una iniciativa que treu el comerç al carrer per dinamitzar l’activitat econòmica del municipi. Des de les deu del matí fins a les nou del vespre 16 establiments estaran instal•lats a la Fragata per oferir articles, de roba, de pell, de marroquineria i calçat amb preus molt econòmics.

Els organitzadors, l’Agència de Promoció Turisme de Sitges i la Federació de Comerciants i Empresaris de Sitges, preveuen que unes 5.000 persones visitin la fira. Aquesta alternativa està consolidada com una cita puntual després de les rebaixes d’estiu i d’hivern.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local