SITGES

Un concert en memòria d'Utrillo

El palau Maricel va acollir l’actuació de la soprano Isabel Ricciardi Di Guades i el pianista Josep Buforn.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El concert es va fer sota el nom genèric d’Els Modernismes Catalans, i va estar integrat per peces representatives dels compositors Enric Morera i Jaume Pahissa, tots dos contemporanis de Miguel Utrillo. Entre el repertori de composicions d’Enric Morera es troben Cançons de carrer, La font, Estel de matí, La nova amiga, entre altres. Les altres obres composades per Jaume Pahissa entre altres són A un roser, Canço de fada, Rosa i el mocador.

Durant el modernisme, la música va tenir un paper rellevant en els principis d’un moviment que defensava l’Art Total. Amb aquest motiu i per continuar en aquesta línia es va emmarcar l’actuació gratuïta, inclosa dintre de la Commemoració Utrillo, que commemora el 75è aniversari de la seva mort i també de l’Euroconcert el XVIII Cicle de la Música i Músics de Catalunya.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local