VNG

Poda d'arbres a l'avinguda de Francesc Macià

S'actuarà en el tram des de la rambla de Salvador Samà fins al carrer de Josep Coroleu

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Dimarts i dimecres que ve, dies 5 i 6 d'octubre, es podaran els arbres de l'avinguda de Francesc Macià en el tram entre la rambla de Salvador Samà i el carrer de Josep Coroleu. La poda es realitzarà en tres fases diferents per minimitzar les molèsties.

En primer lloc, dimarts entre les 7.30 i les 11 h aproximadament es treballarà entre la rambla de Salvador Samà i el carrer del Pare Garí. Així mateix, al voltant de les 10 h s'iniciarà la poda en el tram següent, cap al carrer del Doctor Fleming, fins a les 15 h. Dimecres es treballarà tot el matí, de les 7.30 a les 15 h, entre els carrers del Doctor Fleming i de Josep Coroleu. Mentre durin els treballs no es podrà circular ni estacionar en el tram afectat.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local