VNG

Vilanova i la Geltrú serà present al Barcelona Meeting Point

La societat municipal PIVSAM participarà, del 20 al 22 d'octubre, a la catorzena edició del prestigiós saló immobiliari professional i internacional

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Amb aquesta iniciativa, el consistori pretén atraure empreses a la zona promovent les zones industrials i, a la vegada, crear llocs de treball. Per aconseguir-ho, l'Ajuntament comptarà amb un estand de 9 metres quadrats ubicat al Saló Professional, una de les tres parts en la que es divideix el saló destinada a conèixer els últims projectes i serveis immobiliaris amb una gran afluència de professionals nacionals i internacionals.

L'estand, que estarà instal·lat del 20 al 22 d'octubre, comptarà amb la visita, dijous a les sis de la tarda, de l'alcalde de la ciutat, Joan Ignasi Elena, que durà a terme una xerrada sobre el potencial industrial de Vilanova i la Geltrú. En aquest sentit, l'expositor vilanoví lluirà els eslògans "Vilanova i la Geltrú, més de 650 mil metres quadrats al seu abast", "Vilanova i la Geltrú, l'aposta per l'activitat econòmica" i "Vilanova i la Geltrú, sòl i sostre industrial".

La resta de les parts del Meeting Point les conforma, el Saló Gran Públic, que ofereix al ciutadà tot tipus de productes i serveis immobiliaris per a ús personal o com a inversió, i el Simposis Internacional, un dels més prestigiosos d'Europa amb més de 40 sessions en les que es tracten els temes més actuals del mercat immobiliari amb més de 130 ponents nacionals i internacionals de destacat prestigi.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local