VNG

Cau una banda internacional de narcotraficants dirigida des de Vilanova i Sant Joan Despí

La Policia Nacional ha detingut 13 persones i ha intervingut 9 quilos de cocaïna i 2,2 d'heroïna

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La direcció superior de la Policia Nacional a Catalunya ha anunciat avui, segons informa l'agència EFE, la detenció dels 13 integrants d'una banda que estava dirigida per ciutadans de Nigèria, que també han caigut en aquesta operació. L'operació es va iniciar la primera setmana de juliol amb la intervenció de droga a l'aeroport de Madrid.

Els màxims responsables de la banda vivien a Sant Joan Despí i Vilanova i la Geltrú i tenien col·laboradors estables a Buenos Aires (Argentina), Quito (Equador), Amsterdam (Holanda), Estambul (Turquía), Madrid, València i Barcelona. A més, una part de la banda es dedicava a fitxar "correus" que acceptessin desplaçar-se a Argentina, Equador i Turquia a passar uns dies com a turistes amb totes les despeses pagades. A canvi, havien de tornar amb un paquet ple de droga.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local