VNG

Mata amb una escopeta de caça la seva dona i després se suïcida

El fill gran de la parella ha trobat els cossos aquest matí al domicili familiar, al carrer Montmell de Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Una dona de 42 anys ha mort avui a mans de la seva parella, un home de 43 anys que posteriorment s'ha suïcidat. Els fets han tingut lloc al domicili familiar, al carrer Montmell de Vilanova i la Geltrú, aquesta passada matinada. Els cossos els ha trobat el fill gran de la parella aquest matí i ell ha estat el que ha donat l'avís a la policia del succeït.

Segons han informat els Mossos d'Esquadra, la dona ha mort per les ferides provocades per una arma de foc, una escopeta de caça que tenia el presumpte assassí, la mateixa que ha utilitzat per treure's la vida. La parella era propietària d'un restaurant al carrer Zamenhoff, Dento, en el que van treballar la mateixa nit dels fets.

L'Àrea Territorial d'Investigació de la Regió Metropolitana Metro Sud dels Mossos d'Esquadra s'ha fet càrrec del cas, que es troba sota secret de sumari, malgrat que tot apunta que es tractaria d'un nou cas de violència de gènere. Segons algunes fonts, l'agressor no tenia denúncies anterior per violència de gènere.

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, a través d'un manifest, ha condemnat l'assassinat de la dona i ha convocat per demà al migdia una concentració a la plaça de la Vila i 5 minuts de silenci per mostrar el rebuig de la ciutat a la violència masclista. Igualment, el consistori ha decretat demà, 25 d'octubre, dia de dol oficial.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local