VD |
25-10-2010 22:14
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Un total de 2.367 persones van participar, ahir diumenge, a la XXXII Cursa Popular Ciutat de Vilanova i la Geltrú Homenatge a Ricard Arnaez.
El guanyador masculí de la Cursa Popular, que constava d'un recorregut urbà de 7 quilòmetres, va ser Albert Pascual, que va creuar la meta amb un temps de 21 minuts i 50 segons. En la categoria femenina, Vinyet Noguero es va tornar a endur la prova amb un registre de 26 minuts i 36 segons.
Pel que fa a la categoria Mini, el primer classificat masculí va ser Guillem Soria, mentre que Jasmina Sánchez va ser la primera noia en creuar la línia d'arribada.
Cal destacar que abans de l'inici de les curses es va realitzar la Marxa Solidària, que constava d'un recorregut de 800 metres. A més, tota la recaptació aconseguida amb les inscripcions a la cursa, que tenien un preu simbòlic de 2 euros, es destinarà íntegrament al projecte solidari Sport AID.
Marxa Solidaria
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!