VD |
14-11-2010 23:41
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Centre Cívic de Mar acollirà, el dijous 18 de novembre de les 18 a les 21 hores, la segona edició del Taller de Gestió de la Convivència a les Comunitats d'Escala.
Una activitat, organitzada per l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, i el suport de la Diputació de Barcelona, que té com a objectiu contribuir a la millora de l'organització i la convivència a les comunitats d'escala. La primera de les sessions, va tenir lloc el passat mes d'octubre, i va comptar amb un bon nivell de participació i valoració positiva pel que fa als resultats.
Aquest taller, adreçat a juntes de veïns i veïnes i a totes les persones a qui pugui interessar, tracta temes com la propietat horitzontal, els drets i deures dels veïns i veïnes, què és i com s'organitza una comunitat de propietaris, els estatuts, els llibres d'actes i de comptabilitat, els càrrecs, com es prenen els acords i quines eines tenim quan apareixen conflictes.
Per a més informació i inscripcions, cal adreçar-se al Centre Cívic Mar (tel. 93 815 4307) o bé a través del correu electrònic convivencia@vilanova.cat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!