VD |
01-03-2011 23:36
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest dissabte, 5 de març, se celebrarà a Vilanova i la Geltrú una nova edició del Seminari sobre la Traducció a Catalunya. Una cita anual amb el món de la traducció, organitzada per l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana, en col·laboració amb la Biblioteca Museu Víctor Balaguer.
L'objectiu del seminari, que arriba a la dinovena edició, és repassar amb els professionals l'estat actual de la traducció al català.
L'edició d'aquest any se centrarà en La Tradició de la novel·la negra, i tindrà com a escenari les instal·lacions de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria.
Per a més informació i inscripcions cal trucar al telèfon de l'Associació d'Escriptors 93 302 78 20
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!