VNG

Alumnes de la Ginesta creen un projecte d'horts urbans

Ahir el van exposar a la regidora de Medi Ambient i van conèixer també la iniciativa municipal de parc hortícola

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Alumnes de 5è de l'escola Ginesta es van trobar ahir amb la primera tinent d'alcalde i regidora de Participació i Medi Ambient, Iolanda Sánchez, per exposar-li el seu projecte d'horts urbans. Els nens i nenes l'han elaborat en el marc d'una activitat del programa Comenius.
A partir d'una enquesta a la gent gran, els estudiants van detectar entre les seves necessitats poder realitzar activitat a l'aire lliure mitjançant eco-jardins i horts urbans. A partir d'aquí, van iniciar l'elaboració d'un projecte, en el qual van preveure des de l'espai on es podien crear fins a una proposta de calendari i de plantacions.

L'elaboració del seu projecte ha coincidit casualment amb l'impuls per part de l'Ajuntament de la ciutat del parc hortícola que s'està creant a La Collada. En la trobada amb la regidora, es van posar en comú les característiques dels dos projectes.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local