VNG

El restaurant La Fitorra estrena noves instal·lacions i temporada

S'inauguren divendres al vespre amb Mari Pau Huguet i Pere Tapias

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El restaurant La Fitorra estrena aquest divendres unes noves instal·lacions que s'han reformat aquest hivern per posar en marxa un projecte renovat. A partir de les 20 hores, una festa inaugurarà la nova temporada del restaurant amb música, dansa, cava i la presència de la presentadora Maria Pau Huguet i el cantautor Pere Tàpias.

La nova temporada del restaurant incorpora moltes novetats entre les quals hi ha un taller de cuina on es faran cursos de cuina i que es podrà llogar a aficionats, clubs gastronòmics i per festes.

A més, la nova temporada del restaurant, vinculat a l'hotel cèsar, vol apropar-se a les necessitats dels clients actuals, per aquest motiu s'obre una terrassa a la platja de vilanova. Una cafeteria i bar de copes que estarà disponible tots els dies de 07 a 01 hores i un restaurant amb un menú diari de 12,50€ de dimarts a divendres, i les nits i caps de setmana un menú de 19.98€.

L'objectiu és que l'hotel sigui un espai més del poble. La retransmissió dels partits de futbol en pantalla gran, dissabtes i diumenges al migdia monitor gratis pels nens i nenes que vinguin a dinar. A més, qualsevol que vagi a fer un cafè té dret a usar tots els serveis d'oficina que tenen pels clients de convencions: wi-fi, servei de fax, fotocopiadora, etc...

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local