SITGES

Ferida greu la conductora d'un cotxe que s'ha precipitat per les costes del Garraf

El turisme ha caigut al costat de la via del tren i els serveis d'emergències han evacuat la dona, de 35 anys, en helicòpter fins a l'hospital de Bellvitge

Borja Parra. Un cotxe cau per les costes del Garraf

Borja Parra. Un cotxe cau per les costes del Garraf

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Per motius que encara es desconeixen, el vehicle s'ha precipitat i ha caigut al costat de les vies del tren, al terme municipal de Sitges, a l'alçada del poble de Garraf.

Fins al lloc dels fets s'hna desplaçat efectius d'emergències i dels bombers per treballar en les tasques de rescat de la conductora i de retirada del turisme sinistrat. De fet, la víctima ha hagut de ser evacuada en helicòpter fins a l'hospital de Bellvitge en estat crític, segons fonts d'Emergències.

L'accident s'ha produït a les set de la tarda i ha provocat retards en el servei de Rodalies ja que s'ha hagut de donar pas alternatiu als trens per una sola via.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local