Bretolades del desembre

Reparen la tanca de les vies del tren malmesa per l'incivisme al Vendrell

Està previst que durant aquests últims dies del mes de març finalitzin les feines de manteniment

Ajuntament del Vendrell. Reparen la tanca de les vies del tren malmesa per l’incivisme al Vendrell

Ajuntament del Vendrell. Reparen la tanca de les vies del tren malmesa per l’incivisme al Vendrell

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La Regidoria de Via Pública està duent a terme diverses tasques de manteniment de la tanca perimetral dels nuclis urbans de la via ferroviària des del passat mes de desembre de 2013. En concret, els treballs de reparació es van iniciar a la zona del  Francàs, amb més de 100 metres de tanca reposada i, recentment, s’han acabat de refer els trams urbans del carrer de Ramon d’Abadal, on s’estan col·locant més de 40 metres de tanca. Està previst que durant aquests últims dies del mes de març finalitzin les feines de manteniment. 

La regidora de Via Pública, Mobilitat i Transport, Elisabet Rodríguez, lamenta el fet que tots els desperfectes ocasionats en aquests trams de tanca hagin estat provocats per  actes d’incivisme i vandalisme.  És per tot plegat que, des de la Policia local, es reforçarà la vigilància per denunciar les persones que portin a terme aquesta mena d'accions que, d’una banda, posen en perill la seguretat de les persones i que, de l’altra, comporten una despesa econòmica per a l'Administració.  Les sancions podran arribar als 750 euros. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local