Ajuntament de Sitges. Obres al cementiri de Sant Sebastià de Sitges
Redacció |
Sitges
09-06-2014 23:41
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Les obres de remodelació de la cantonada sud-est del Cementiri de Sant Sebastià ja estan en marxa. A falta de pintar la nova construcció, per als treballs s’han enderrocat d’una quarantena de nínxols i una zona d’antic magatzem, molt malmesa, i s’han construït 25 nínxols nous, que compleixen la normativa vigent pel que fa a característiques i dimensions. En aquesta nova zona de nínxols s’ha reduït també l’alçada que ha passat de vuit a sis pisos.
També s’han construït murs de tancament i contenció perimetrals més lleugers i d’alçària inferior als antics, amb una gran obertura que es converteix en una finestra al mar, un mirador que permet al visitant relaxar-se.
El regidor de Via Pública, Lluís Marcé, ha explicat que “l’empresa concessionària dels cementiris municipals és l’encarregada de l’obra, que s’emmarca en el pla de millora, manteniment i actualització que la Regidoria de Via Pública, Cementiris i Mobilitat està portant a terme”.
Es preveu que les obres acabin a finals del mes de juny, i el pressupost és d’uns 42.000 euros.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!