Redacció |
Vilanova i la Geltrú
13-06-2014 16:52
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La zona situada entre la platja de Darró i la platja de Sant Gervasi està tancada, per garantir la seguretat de les persones, a causa d'uns despreniments de roques que s'han produït en els darrers dies.
Des de les regidories d'Urbanisme i Serveis Viaris de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú s'està estudiant la intervenció que cal realitzar per tal de solucionar la problemàtica en el menor temps possible. Mentre no s'hagi solucionat tècnicament la qüestió està prohibit el pas i el bany en aquesta zona.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!