Altima. Entra en funcionament un nou tanatori que donarà servei a Cubelles i Cunit
Redacció |
Cubelles
16-10-2014 19:06
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Cubelles i Cunit estrenaran demà un nou equipament. Es tracta d'un tanatori que s'inaugura demà divendres i que durant el cap de setmana oferirà jornades de portes obertes per mostrar els seus serveis als veïns.
El president d’Àltima, Serveis Funeraris Integrals, Josep Maria Fenés, serà l'encarregat d'inaugurar el tanatori de Cubelles-Cunit, el primer equipament funerari d’aquestes característiques, ubicat al polígon industrial Les Salines.
L’acte d’inauguració del nou tanatori d’Àltima, propietària i gestora de l’equipament, s’emmarca dins de les jornades de portes obertes que es duran a terme els dies 17 i 18 d’octubre -de 10 a 18 hores-, per tal que tot els veïns puguin conèixer les noves instal·lacions, que tindran una sala de vetlla totalment equipada i un oratori, tot en planta baixa.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!