Un mes després

Malestar dels veïns de Comarruga per la deixadesa municipal

Gairebé un mes després de l'incendi d'un camió, la ferralla del vehicle calcinat continua abandonasa al lloc del sinistre

As. Residents Comarruga. Gairebé un mes després de l'incendi d'un camió, la ferralla del vehicle calcinat continua abandonasa al lloc del sinistre

As. Residents Comarruga. Gairebé un mes després de l'incendi d'un camió, la ferralla del vehicle calcinat continua abandonasa al lloc del sinistre

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'Associació de Residents i Propietaris de Comarruga (1958) ha mostrat el seu malestar per la deixadesa municipal en aquest sector del Vendrell. Els veïns s'han queixat que gairebé un mes després de l'incendi d'un camió al costat d'una benzinera, el vehicle calcinat continuï abandonat al lloc del sinistre. L'associació lamenta que l'incendi va ser el dia 15 de novembre i que encara no hi ha hagut cap autoritat municipal que s'hagi fet càrrec del camió, fet ferralla.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local