Seguretat viària

Vilanova comença el repintat de la senyalització viària

Aquesta setmana han començat els treballs per repintar la senyalització horitzontal de diversos punts a la ciutat amb l'objectiu de millorar la seguretat de vianants i conductors

Es repinta la senyalització horitzontal de la ciutat. Ajuntament de Vilanova

Es repinta la senyalització horitzontal de la ciutat. Ajuntament de Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, a través de la Regidoria de Projectes i Obres, Serveis Viaris i Mobilitat està realitzant treballs de pintura de senyalització viària a diversos punts del tram urbà de la ciutat. Aquests treballs pretenen millorar la seguretat de vianants i conductors. En primer terme, s'està actuant a la ronda Ibèrica entre el carrer del Doctor Zamenhoff i la ronda Europa i es continuarà en d'altres punts de VNG com per exemple els carrers de Josep Coroleu; l'avinguda de Francesc Macià, el carrer de l'Àncora, la rambla del Castell i el carrer de la Unió.

A més, també es preveu actuar en punts com la plaça d'Eduard Maristany; el Portal de Sitges i l'accés a les Pistes d'Atletisme o la cruïlla del passeig de Ribes Roges amb la ronda de la Mar Mediterrània.

Aquests treballs que es realitzaran durant les properes setmanes, suposen una inversió de 30.000 euros provinents d'una subvenció de la Diputació de Barcelona.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local