Gairebé el 70% dels vídeos amb publicitat de joguines difosos a internet presenten estereotips de gènere
En dos anys cau un 67% el nombre d'anuncis a la televisió i augmenten un 45% les visualitzacions de certs 'influencers'
- ACN |
- 02-02-2021
En dos anys cau un 67% el nombre d'anuncis a la televisió i augmenten un 45% les visualitzacions de certs 'influencers'
Diputats d'ERC, PSC-Units, CatECP, Cs i CUP han criticat la campanya a les xarxes socials
Amb el confinament s'han deixat de recaptar 62.000 euros en taxes i lloguer d'espais, segons dades de Node Film Clúster
La dada total d’inversió en publicitat digital a 2019 ha estat de 3.150 milions d’euros, convertint-se en el mitjà líder d’inversió publicitària, amb un creixement de l’10,6% en comparació amb 2018
La xarxa social considera ara que l'abast d'un missatge polític s'ha de "guanyar i no comprar"
Els tres spots d'aquesta edició han estat creats per l'agència de publicitat China, amb producció de Mamma Team
Va ser un dels referent de la imatge contemporània catalana de la segona meitat del segle XX i responsable de les campanyes nadalenques de Freixenet
El CAC, l'Institut de les Dones i el Col·legi de Publicitaris presenten recomanacions per assolir una publicitat igualitària
La banda vilanovina ZeBrass Marching Band i el barri de la Geltrú acompanyen els balls i entremesos en el nou spot publicitari
L'ens inclou al seu informe Youtube, on es repeteixen els esquemes estereotipats de televisió
El CAC i els Col·legis de Metges demanen una regulació urgent de la publicitat que incita a jugar per l'impacte en els joves i per les conductes patològiques que poden desenvolupar
El canvi d’estratègia publicitària busca “connectar amb tot el públic”, especialment el més jove
Sitges es consolida com la localització més demanada per part de la indústria i s’augura que la demarcació Costa Barcelona serà una de les geografies més sol·licitades
Un dels grans mitjans com és televisió baixa un 1,7%, arribant a la xifra de 1.501,7 milions d’euros, representant el 46,9% del mercat
Marques com Citroën, Ford, Seat, Audi, Volvo, Mercedes Benz, Danone, Coca Cola, Fanta, Argal, Vodafone, Apple, Facebook, Inditex, Qatar Airlines, Tommy Hilfiger i Calvin Klein han gravat els seus anuncis al territori
El branded content, els continguts generats per les marques com a part de la seva comunicació comercial, suposa ja un 11% de la inversió publicitària
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local