El conseller Antoni Castells amb Joan Ignasi Elena al finalitzar l'acte. fdg/rita lamsdorff
PSC /comunicat de premsa |
24-01-2007 07:58
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La sala dactes del CFO La Paperera es va omplir per escoltar les propostes del candidat i actual alcalde de la ciutat. Els i les assistents van votar per unanimitat a favor de la candidatura dElena. Seixanta vots de militants i vint de simpatitzants li van fer confiança, a més de rebre el suport del conseller dEconomia i Finances Antoni Castells.
En el seu parlament Elena va agrair la confiança atorgada pels assistents i lajut daquells qui en aquests gairebé dos anys al front de lalcaldia li han fet arribar la seva manera veure la ciutat. Han estat dos anys intensos i ha estat un plaer servir la ciutat. Estic al vostre servei i al dels vilanovins i vilanovines. A continuació va fer una lectura històrica de levolució del partit i la seva relació amb la ciutat des de lany 1979, perquè volem governar amb la força que ens dóna el passat, la feina feta en els darrers anys i el compromís davant del futur. Vivim en una ciutat on shi viu molt bé i ha estat gràcies al compromís de moltes persones que des del nostre partit han treballat per millorar-la. Del període del 79 al 91, anys en què el PSC va governar la ciutat, el candidat va elogiar que el nostres companys van aturar el desgavell urbanístic anterior de la ciutat i la van dotar dels serveis i equipaments que necessitava i que encara avui ens són vàlids. Seguidament Elena va repassar els anys grisos, els del 91 al 99. Daquests anys, amb governs de CIU, va lamentar que van ser anys en què la ciutat es va quedar sense gas, sense projectes, amanits amb grans dosis de populisme i anys damagar problemes. En aquest repàs històric Elena va fer èmfasi finalment en la feina de recuperació de projectes que ha tingut el període del 99 fins avui. Hem resolt problemes molt antics, hem equipat la ciutat i hem reclamat i aconseguit recursos al govern nacional. Han estat anys dun govern de tres partits, però shan carateritzat per lestabilitat i el rigor i la cohesió interna i el paper de lideratge del PSC ha estat evident
Elena va mostrar també les dues línies mestres del que serà el seu govern per a la ciutat. En primer lloc els valors del socialisme com a valors encara vàlids i necessaris avui dia. Les nostres polítiques estan inspirades per la defensa de la llibertat, la igualtat i la justicia social com a motors per fer una societat cohesionada on hi càpiga tothom. Defensem els valors del socialisme treballant per millorar la qualitat de vida de tothom, aconseguint guanys socials per a la gent. En segon lloc va esmentar lestimació cap a la nostra ciutat i a la seva gent, una ciutat que estem aconseguint que sigui referent entre les ciutats mitjanes de Catalunya. Finalment Elena va analitzar alguns dels principals reptes amb què sha denfrontar la ciutat: el creixement mesurat, la immigració i laccés a lhabitatge entre daltres.
Durant lacte va prendre la paraula com a convidat Antoni Castells, conseller dEconomia i Finances del Govern de la Generalitat. Castells va felicitar el candidat vilanoví i va elogiar la seva capacitat de treball i de lideratge. Castells també va recordar lesperit municipalista del PSC el que sha fet als ajuntaments no hagués estat igual de bo sense lexecució del projecte socialista a tants municipis de Catalunya i va destacar agafant com a model la candidatura de J. I. Elena.la capacitat de renovació del partit No caiem en el continuisme, som conscients del nostre compromís de renovació, tenim la capacitat dentregar-nos i destar al costat del ciutadà. Per acabar va recordar que ara la Generalitat també està al costat dels ajuntaments i va oferir el seu ajut per fer costat a lajuntament de la nostra ciutat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!