Cubelles

El projecte d'execució del complex esportiu i hoteler de Cubelles s'aprova amb els vots de l'Entesa, CiU, PSC i PP

ICV i ERC desaproven la proposta per la 'falta de garanties econòmiques' de l'empresa adjudicatària per tirar endavant l'equipament

Imatge dels terrenys on s'ha de construir el complex hoteler de Cubelles.

Imatge dels terrenys on s'ha de construir el complex hoteler de Cubelles.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'acord dels quatre partits va permetre que el procés administratiu per construir el nou equipament segueixi endavant, després d'haver adjudicat el projecte a l'empresa Belsar Sport l'any passat. Ara, l'empresa ha elaborat un document que no només compleix el plec de condicions del concurs convocat per l'Ajuntament de Cubelles, sinó que “el millora”, segons ha assegurat la regidora del PSC, Lluïsa Romero. Entre algunes de les novetats del projecte, destaca la construcciód'una piscina per a nadons, així com la creació d'un espai per a convencions, i la instal•lació a l'hotel d'un sistema per estalviar fins a un 30% més d'energia que qualsevol recinte de les mateixes característiques.El regidor de Promoció Econòmica, AntonioPeregrina, ha destaca l'“oportunitat” que suposa per al municipi la contrucció del complex, i l'augment del nombre de llocs de treball que implicarà.

El projecte bàsic i d'execució va aprovar-se amb l'abstenció de la regidora d'Iniciativa per Cubelles, del regidor no adscrit i ex membre d'ICb Xavier Grau, i del regidor d'ERC, Joan Rodríguez Serra. ICV va ser l'única força política que va votar contra el projecte. La falta de garanties d'una empresa “que té com a capital social 3.000 euros” és un dels motius que explica la falta de suport d'ICV i ERC, que van demanar, sense èxit, que la proposta es quedés sobre la taula perquè es discuteixi després de les eleccions. El complex esportiu, que comptarà amb un hotel de cinc estrelles i un recinte esportiu amb piscines cobertes, entre altres instal•lacions, té un pressupost de 35,5 milions d'euros, una quantitat que supera àmpliament els 21 milions previstos inicialment. Les obres de construcció de l'equipament, que començaran pel complex esportiu, podrien iniciar-se a finals d'any o principis del 2008.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local