Joan Rodríguez Serra, Josep Antoni Blanco i Monica Miquel. fdg/ carles castro
VD |
18-09-2007 17:40
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El govern del consell comarcal va aprovar el passat divendres la nova organització, presidida des de lagost per lalcalde de Sant Pere de Ribes, Josep Antoni Blanco (PSC). Lens comarcal comptarà amb quatre vicepresidents: lalcalde de Vilanova, Joan Ignasi Elena (PSC), és vicepresident primer; la regidora de Cubelles Mònica Miquel (ICV), vicepresidenta segona; el regidor de govern de Cubelles Joan Andreu Rodríguez Serra (ERC), ocupa el càrrec de vicepresident tercer. I finalment lalcalde de Sitges., Jordi Baijet (PSC), és vicepresident quart.
El consell estarà organitzat en sis àrees: Ordenació territorial i habitatge estarà presidida per l'alcalde de Vilanova; Serveis Generals i Atenció a la Ciutadania, per Mònica Miquel; Serveis Personals, per Joan Rodríguez Serra, Serveis Socials i Sanitat, per l'alcalde de Canyelles, Xavier Robert (PSC); Participació Ciutadana, per la regidora del govern de Sant Pere de Ribes Abigail Garrido (PSC); i Cultura, Patrimoni i Promoció Econòmica, per la regidora del govern municipal de Sitges Carmen Prat (PSC). Mònica Miquel tindrà dedicació exclusiva al consell, amb un sou de 39.500 euros bruts anuals. El nou gerent és Josep Escofet, cap de làrea de Serveis Social del consell.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!