SANT PERE DE RIBES

PSC, ICV, PP i ERC acorden tirar endavant els equipaments culturals

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

En aquest sentit, aquestes formacions han apropat postures per fer tant el projecte de la Sala Cultural Municipal de Les Roquetes com l’encàrrec del Pla d’Usos de l’Espai Cultural El Local de Ribes amb uns equipaments que s’ajustin a les necessitats presents i futures de la nostra societat.

La Presidenta de la Ponència d’Equipaments, Abigail Garrido, va destacar el treball que s’ha fet per aconseguir el consens i garantir uns equipaments cívics i culturals dignes i adequats. Garrido, com la resta de presents, també va lamentar que CIU-ViA i UM9 no s’haguessin sumat a aquest acord.

Per la seva part, el representant d’ERC, Josep Carreras, va manifestar que el seu grup se sentia satisfet per les aportacions que han fet, tot i que lamenten que no sigui un acord unànime de totes les formacions polítiques. ERC reconeix que Ribes i les Roquetes tenen realitats i necessitats culturals diferents però consideren que s’ha de potenciar la interelació dels nuclis a través de la cultura.

També el membre d’ICV-EUiA, Julián Gómez, va mostrar el suport del seu partir al projecte perquè “té futur i cobrirà les necessitats de Ribes i les Roquetes”.

El regidor del PPC, Rafael Rodríguez, va destacar les hores de treball, el diàleg actiu i la disposició mostrada per part de tots que han permès arribar a aquest acord.

Finalment el representant del PSC a la ponència, Manuel Colorado, va manifestar estar molt satisfet per l’ampli consens de tirar endavant sense cap retallada la sala cultural municipal de les Roquetes i l’espai cultural El Local de Ribes.

D’altra banda, l’alcalde de Sant Pere de Ribes, Josep Antoni Blanco, va voler agrair a tots els grups polítics el treball realitzat. Tanmateix, ha dit que agilitzarà al màxim els tràmits perquè els projectes puguin tirar endavant, alhora que insisteix a fer un esforç per tal que CIU-VIA i UM9 no es quedin fora dels projectes i de l’acord i puguin sumar-s’hi. Per això ha convocat una Junta de Portaveus Extraordinària pel pròxim dimarts 30 de setembre per debatre aquests punts amb tots els grups polítics municipals abans de portar-los al Ple de la Corporació.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local