Cubelles

El PSC demana la màxima participació ciutadana en la constitució del nou Ajuntament

El grup prioritza la realització del Pla de Viabilitat 2011-2013 i considera clau de l’èxit de la gestió econòmica el traspàs de la Recaptació Municipal a la Diputació de Barcelona

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El PSC va reunit aquesta setmana més d’un centenar de persones en un acte en el que s'ha fet balanç de la feina realitzada en aquest mandat: "la formació socialista ha liderat un Govern que ha invertit més de 16 milions d’euros en quatre anys (2007-2011) al conjunt del municipi i deixa una percentatge d’endeutament de només el 46,36% ampliable fins a un total del 125%", segons destaquen en un comunicat.

Els representants del PSC han repassat en aquest acte públic el volum de subvencions aconseguides: "501.000 euros al 2007; 648.000 euros al 2008; 3.066.000 euros al 2009 i 1.352.000 euros al 2010" i han mostrat "les xifres i els indicadors que demostren que la millora de la Recaptació Municipal ha permès congelar la pressió fiscal i incrementar la inversió en noves o bres, projectes i serveis".

L’alcaldessa en funcions, Maria Lluïsa Romero, va  aprofitar l'acte per agrair el suport electoral rebut en les darreres eleccions i va considerar que el pacte de govern ICV-UCRcat-PP “han de ser els militants i votants de les respectives formacions els que han de valorar l’acord”. Romero va defensar que "els projectes prioritaris que es defensaran des de l’oposició són els ja aprovats els darrers mesos pel govern com la piscina coberta municipal, la reforma del nucli antic, el nou tanatori i la biblioteca municipal per no aturar propostes ja aprovades, adjudicades i en marxa".

Per la seva part, la regidora Prudencia Carrasco va demanar que “es mantingui el projecte de recuperació del Centre d’Atenció a la Dona ubicat a la Casa Zafra i la recuperació dels espais del Castell de Cubelles i els safareigs municipals”. I el responsable d’Urbanisme i Planejament, Miguel Ángel López, va fer el mateix amb “els compromisos d’obres i projectes aprovats i planificats perque no es perdin les subvencions aconseguides, que són molt necessàries”.

Per la seva part, José Écija, actual número tres de la llista del PSC, va anunciar que “s’obre una nova etapa de treball amb el PSC fent feina per Cubelles des de l’oposició amb disposició de col.laborar amb tothom”. En el mateix sentit, el portaveu del PSC, Xavier Grau, ha explicat que “el compromís del PSC de canviar les maneres de governar a Cubelles s’ha aconseguit en aquest mandat gràcies també a la col.laboració dels grups de CiU i ERC i ara toca demostrar que el PSC, com va saber guanyar el 2007, sabrà treballar per Cubelles des de la responsabilitat de l’oposició”.

Finalment, els representants del PSC van convidar tota la ciutadania a participar activament a l’acte de constitució del nou govern municipal previst pel proper dissabte dia 11 de juny, a les 12 del migdia, a l’Hotel d’Entitats per demostrar, en paraules de Xavier Grau, que “els socialistes de Cubelles celebrem que gràcies a la participació democràtica de la ciutadania iniciem un nou mandat amb un nou govern i una nova oposició per Cubelles i això és motiu de joia per tots els demòcrates independentment de confrontacions partidistes”.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local