PSC. Joan Martorell
Redacció |
05-05-2012 17:16
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El nou Primer Secretari ha volgut destacar durant la seva intervenció la voluntat d’iniciar una nova etapa al capdavant dels socialistes vilanovins per construir un nou projecte engrescador i il•lusionador per a la ciutadania, una alternativa social des de l’esquerra que faci una defensa clara dels guanys socials que tants sacrificis ens han costat i dels drets socials i laborals que es troben en perill. Un partit que ha de ser pal de paller per a “construir una alternativa d’esquerres al món que ens ve d’Europa, de Madrid, de Barcelona o de la plaça de la Vila”, per això proposa per al nou PSC vilanoví, traspassar les parets del partit i obrir-lo, i recuperar espais de debat i trobades.
Joan Martorell és en l’actualitat professor de llengua i literatura catalana a l’IES Dolors Mallafrè i regidor a l’Ajuntament des del 2007. Substituirà a Juan Luis Ruiz, que va presentar l’informe de gestió de l’executiva sortint.
El PSC finalitza el procés congressual que va iniciar-se el passat desembre amb el 12è congrés nacional i que ara es culmina amb les assemblees locals. A la cloenda de l’assemblea han assistit també simpatitzants, militants d’altres agrupacions del Garraf i l’Alt Penedès, portaveus d’altres partits de la ciutat i del secretari d’organització del PSC Daniel Fernández.
La resta de l’executiva local del PSC està formada per:
Joan Martorell - Primer Secretari
Xavier Carbonell - Viceprimer Secretari
Gisela Vargas - Secretària d’organització
Gerard Llobet - Secretari d’acció política i estratègia
Teresa Llorens - Secretària de política municipal
Àlex Centelles - Secretari de formació i debats
Mila Arcarons - Secretària d’igualtat
Arcadi Corominas - Secretari de mobilització de la militància
Susana Sanahujes - Secretària de comunicació
Laura Pàrraga - Secretària adjunta a comunicació
Miguel Àngel Iglesias - Secretari de relacions amb sindicats
Josep Maria Raventós - Secretari de relacions amb el sector Públic
Salvador Becerra- Secretari de finances i adjunt a política municipal i relació amb associacions veïnals
Jordi Carbonell, vocal
Juan Luis Ruiz, vocal
Completen l’executiva, com a membres nats:
Joan Ignasi Elena – Portaveu del Grup Municipal del PSC a l’Ajuntament
Gerard Rovira - Primer Secretari de la Joventut Socialista
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!