Acció Política del PSC

El PSC constitueix un fòrum obert per definir l'estratègia socialista al Garraf i l'Alt Penedès

L’acte de constitució es va celebrar a Cubelles amb la participació de militants i simpatitzants del partit i Antoni Balmón, Secretari d’Acció Política del PSC

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Un dels eixos principals de la línia d’actuació que es va marcar la Comissió Executiva del PSC de l’Alt Penedès-Garraf en el passat congrés de federació és la participació activa de militants i simpatitzants del partit en la definició conjunta de l’estratègia socialista a les nostres comarques.

En aquest sentit, el passat divendres Cubelles va acollir la constitució d’un dels espais de debat que s’han impulsat: el fòrum estratègic i de posicionament polític, que pretén, en paraules de la Secretària d’Estratègia i Projecció de la federació, Mila Arcarons, “aquest és un espai de debat que té com a objectius col·laborar a reconstruir el futur, renovar les nostres idees i repensar conceptes que estan a l’actualitat cada dia (austeritat, agenda reformista, serveis públics versus serveis privats,...) i fer-ho marcant l’agenda política del territori i obrint el partit per generar complicitats”.

Per la seva banda, el primer secretari de la federació socialista, Juan Luís Ruiz, el fòrum estratègic “ha de comptar amb la participació activa dels afiliats i també d’agents socials i econòmics per analitzar qüestions que ens preocupen i definir el posicionament com a organització política en diferents temes com la regeneració democràtica, el model de país i de territori i d’altres qüestions concretes sobre allò que preocupa a les nostres comarques”.

El Secretari d’Acció Política del PSC, Antoni Balmón va participar en l’acte per explicar les propostes de debat que també s’han engegat des del PSC nacional. En la seva intervenció va destacar que “és evident que l’agenda política ve marcada per moltes circumstancies però això no vol dir que canviï la vida de la gent. El que nosaltres hem d’intentar és preparar una agenda que si que afecti a la vida de la gent, que permeti una altra vegada que la societat entengui que nosaltres som els seus aliats en els poders públics i sortir-nos de la situació actual”.

Amb la constitució del fòrum s’inicia un procés en què s’articularan grups de treball i jornades de debat temàtiques en què el màxim de gent possible pugui participar per prendre decisions de forma compromesa i conjunta en el sí d’una formació política que vol esdevenir de nou referent per a la ciutadania. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local