EL PUNT |
10-07-2003 07:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El PSC, la força més votada a les eleccions municipals a Gelida i la que ha encapçalat el govern la darrera legislatura, no té cap intenció de ser un mer figurant en un govern comandat per ERC i CiU. Aquesta és la interpretació que l'exalcalde, Lluís Valls (PSC), fa de la proposta de participar en el govern presentada pels altres dos partits. «Vull clarificar: no ens han ofert estar a l'equip de govern, sinó al segon esglaó.» Les cinc regidories oferides no incloïen la possibilitat de «tenir vot» a la comissió de govern, on es prenen les decisions. El ple d'aquesta nit confirmarà que el PSC queda a l'oposició.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!