EL PUNT |
17-09-2003 07:33
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El director de la secretaria del govern de la Generalitat i home fort de CiU a l'Alt Penedès, Joan Raventós, creu que el PSC i ERC han format el nou govern comarcal amb l'objectiu de fer servir el Consell contra les sigles que ell representa. Raventós ha sortit en defensa del Consell com a institució i del grup comarcal de CiU que l'ha presidit des de la seva creació. Segons Raventós, ERC va fer servir la seva situació «equidistant» per apartar CiU del govern comarcal i ha acabat signant un pacte amb «un gerent polític i un president que és un alcalde descavalcat, portador dels interessos del PSC».
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!