Presó provisional sense fiança per a l'home detingut amb el cadàver d'una veïna de Calafell al cotxe. ACN
ACN |
Calafell
21-04-2025 22:34
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El jutge de guàrdia de Tarragona ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut pel feminicidi d'una veïna de Calafell. L'home, de 43 anys, i la víctima eren parella i no consten antecedents judicials de violència entre ells, segons informa el TSJC (Tribunal Superior de Justícia de Catalunya). La causa ha quedat oberta per assassinat i s'ha traslladat al jutjat del Vendrell pel lloc de residència de la víctima. Encara no s'ha confirmat si els fets van tenir lloc a Catalunya. L'individu va ser detingut divendres, a Constantí, i ha passat a disposició judicial a primera hora d'aquest dilluns.
La tarda de divendres, l'individu es va dirigir a uns agents que feien suport a una grua a l'AP-7, a Constantí (Tarragonès), i els va dir que portava el cos de la seva dona morta al maleter del cotxe. Aquest diumenge un centenar de persones es van concentrar a Calafell per condemnar el feminicidi.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!