Lluita social

Cesk Freixas s’acomiada del públic del Penedès a l’Auditori Maria Rosa Juncosa

El cantautor evidenciarà un cop més la seva simbiosi única entre la cançó d’autor i la política, destacant la seva implicació en les lluites socials a través de la cultura

Cesk Freixas s’acomiada del públic del Penedès a l’Auditori Maria Rosa Juncosa. Ajuntament de Vilafranca

Cesk Freixas s’acomiada del públic del Penedès a l’Auditori Maria Rosa Juncosa. Ajuntament de Vilafranca

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Aquest divendres 7 de febrer a les 8 del vespre, primer concert a l’Auditori de la nova temporada d’espectacles, a càrrec de Cesk Freixas, que estarà acompanyat per la seva banda, composada pels músics penedesencs: Víctor Nin, Ramon Castellví i Gerard Sasa.

El cantautor evidenciarà un cop més la seva simbiosi única entre la cançó d’autor i la política, destacant la seva implicació en les lluites socials a través de la cultura. Aquest últim espectacle, dins una gira que finalitzarà a finals del 2025, és una oportunitat de retrobament amb cançons com La petita rambla del Poble Sec, Aigua o La princesa de la revolta que han teixit la seva carrera musical. El concert de Vilafranca comptarà amb la col·laboració del Cor Xamusia.

La temporada de febrer-juny 2025 d’arts escèniques de Vilafranca es va presentar i posar a la venda el passat dimecres 22 de gener. La compra d’entrades es pot fer online, a través de la web espectacles.vilafranca.cat i a la taquilla de Cal Bolet cada dijous de 6 a 8 de la tarda.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local