Aitana Pascual Roldán guanya la Travessa dels Oscar 2025 de Cineclub Vilafranca. Cineclub Vilafranca
Redacció |
Vilafranca del Penedès
11-03-2025 08:46
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
La Travessa dels Oscar 2025 de Cineclub Vilafranca ha tingut una única guanyadora: Aitana Pascual Roldán, veïna de Santa Margarida i els Monjos, qui ha estat l’única participant en encertar les nou categories proposades. Enguany, el repte era més difícil que mai, ja que calia predir correctament dues categories més que en edicions anteriors. Això ha fet que el nombre de guanyadors es reduís dràsticament respecte a l’any passat, quan 57 persones van aconseguir encertar tots els premis.
El resultat de la Travessa es va fer públic el diumenge 9 de març durant una sessió especial celebrada al Kubrick Cinema. En aquest acte, el president de Cineclub Vilafranca, Pablo Sancho, va lliurar els premis a la guanyadora i es va projectar Anora, la gran triomfadora dels Oscar d’enguany.
Aitana Pascual Roldán podrà gaudir d’un total de trenta premis gràcies a la col·laboració de diverses entitats i empreses de la comarca. Entre els guardons destaquen un any gratuït com a sòcia de Cineclub Vilafranca, entrades per a espectacles culturals, activitats d’oci, degustacions, llibres i altres obsequis.
Des de Cineclub Vilafranca s’ha valorat molt positivament la implicació de les entitats col·laboradores, moltes de les quals donen suport a la Travessa des de fa anys. L’entitat també celebra la bona salut de la iniciativa, que ha assolit la segona millor participació des que es va recuperar el concurs fa onze anys. En total, han participat 559 persones, una xifra només superada en l’edició anterior, quan es van registrar 669 participants.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!